twitter facebook
  • Racedag 10 oktober

    Met een goed gevoel stonden we om kwart voor zeven bij school om naar Lelystad te gaan waar we zouden racen. Na drie kwartiertjes rijden waren we aangekomen op de kartbaan. Daar eenmaal aangekomen, zetten we onze tent op, werd de kart klaar gemaakt en begonnen de coureurs hun pakken aan te trekken. Het Technisch College Velsen kon helaas deze racedag niet rijden, want de kart wilde niet opladen. Dus kwam de teamcaptain alleen maar met waarschijnlijk drie nieuwe leden voor het team. Dus reed deze keer de kart van het Felisenum alleen. Helaas werden we na een tijdje bij elkaar geroepen omdat de leidinggevende van de First Electro Legeau een mededeling had. Doordat de vorige dag karts verhuurd waren, die waarschijnlijk door de modder hadden gereden en omdat het die dag geregend had, lag de hele baan vol met modder en plassen water. En had kartbaan Lelystad geen veegmachine om alles op te ruimen. Ze raadden sterk af om te gaan rijden het zou namelijk ongelofelijk gevaarlijk zijn. Maar ze zouden ons eerst even een rondleiding geven over de kartbaan om de schade te bekijken en daarna zouden ze met onze begeleiders overleggen wat zij ervan vonden. Maar helaas kwamen zei ook tot de conclusie dat het te gevaarlijk zou zijn.

    Om de dag toch niet helemaal voorbij te laten gaan zonder iets te doen. Hebben we allemaal dingen gedaan waar we normaal veel te druk voor hebben: we hebben informatie uitgewisseld met andere teams over de technische dingen van de kart, de media en over de sponsoren. Daarna hebben we uitgebreid uitleg gekregen over de winterstop en met wat voor originele idee├źn we moesten komen als de winterstop over was; bijvoorbeeld een manier om het koelsysteem te verbeteren. Daarna hebben we de boel opgeruimd en zijn we naar huis gegaan.

Comments are closed.